Saratele Dukan

Incep cu o reteta foarte draga mie, prima dintr-o serie de retete pentru dieta Dukan, dieta pe care o tin momentan si de care am fost foarte multumita. Saratelele Dukan sunt exact genul de preparat care are un gust chiar mai bun decat saratele clasice complet interzise in diete pentru ca au multe calorii, multi carbohidrati, e-uri si asa mai departe. Eh, si cine n-a poftit vreodata la saratele cu chimen sau covrigi cu susan sa ridice mana…si cu atat mai mult cand stii ca nu ai voie, cu atat par mai bune toate. Dar sa nu zabovim asupra poftelor.  Mai jos aveti lista ingredientelor pentru 2 portii (2 zile):

250 g branza slaba de vaca

4 oua

4 linguri de tarate de ovaz

1

Reteta in sine este foarte simpla. Bateti cele 4 oua spuma….

2

…..si apoi amestecati cu branza si taratea de ovaz.

3

Doua recomandari as avea aici. Prima ar fi sa nu amestecati branza si taratea de ovaz cu mixerul ci sa folositi o spatula pentru ca ouale au tendinta sa se se lase. A doua ar fi sa lasati compozitia sa stea cam 10-15 minute pentru ca taratea de ovaz sa se hidrateze.

4

Compozitia se toarna apoi intr-o forma tapetata cu hartie de copt si se niveleaza. Se introduce in cuptor pentru 5 minute pentru a se “lega” si apoi se taie cu un cutit de pizza sau de patiserie. Tot acum puteti sa le asezonati cu sare (grunjoasa), mac, susan sau chimen.

5

Dupa inca 15-20 minute in cuptor sunt gata si arata cam asa… atentie – de pofta sa nu uitati ca sunt 2 portii de tarate de ovaz si nu una…in rest… Pofta buna! :D

6

6 Responses to Saratele Dukan

  • bulgaria says:

    arata delicios :) , cu asemnea preparate as tine si eu o dieta :D

  • Ioana says:

    Sunt permise semintele de susan in dieta Duan?

    • Retete De Diete says:

      Nu, nu sunt permise semintele de susan pentru ca sunt uleioase, dar in cazul saratelelor cantitatea este foarte mica, neglijabila. Din ce am vazut pe forumurile Dukan, sunt permise in limita a unei lingurite pe zi semintele de in sau de chia si avand in vedere ca semintele de susan au aproape aceleasi valori nutritionale cred ca le putem include in categoria toleratelor. Macul si chimenul intra in categoria condimentelor si au valori nutritionale foarte reduse asa ca doar susanul e cu semnul intrebarii. :)

  • suzi says:

    arata foarte bine si cred ca sunt si gustoase,dar am o intrebare: ouale se bat intregi sau separat albus de galbenus?

  • Ion Ion says:

    Am facut la toata familia mea. Super bune ! Cu drag , Ion Ion de la Moldova .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>